Kwaliteit voor Ogen – update november 2024

Kwaliteit voor Ogen heeft de afgelopen weken actief geadverteerd op Facebook en Instagram. Zo is de algemene campagne met de boodschap: ‘mooie en onderscheidende brillen koop je bij de zelfstandige opticien’ gestart en natuurlijk werd gelinkt naar de deelnemende winkels.

Klik hierboven en like de advertentie meteen 😉

Ook contactlenzen zijn aan bod gekomen, met de boodschap: “Wil je graag contactlenzen, maar heb je last van keuzestress? Bezoek een goede zelfstandige opticien en laat je adviseren.” Deze advertenties (voor twee verschillende doelgroepen) verwezen ook weer door naar de deelnemende winkels.

Sinds kort hebben merken ook de mogelijkheid om samen met Kwaliteit voor Ogen te adverteren. Tom Ford is het eerste merk dat uit naam van Kwaliteit voor Ogen is geplaatst. Momenteel staat een campagne voor Guess online. Beide ook weer met een link naar de deelnemende opticiens die dit merk in hun winkel voeren.

De eerste vier advertenties werden op Facebook en Instagram in totaal maar liefst 324.652 keer getoond aan 164.697 unieke consumenten waarvan er 4.361 doorklikten naar de winkels.

De Guess advertentie scoorde in het eerste weekend al 110.000 views!

In de loop van november en december volgen meer algemene advertenties met een link naar de actief deelnemende winkels. Merkadvertenties die in de planning staan naast Tom Ford en Guess zijn Cazal en Titanflex

Februari 2025 zal de Police campagne starten. Het Italiaanse merk heeft dan een nieuwe, zeer bekende ‘brand ambassador’ en Kwaliteit voor Ogen wil natuurlijk profiteren van die bekendheid om nog meer ‘clicks’ naar de deelnemende winkels te genereren.

Volg Kwaliteit voor Ogen

Klik hier en vind gemakkelijk een gepassioneerde zelfstandige opticien bij jou in de buurt!

Wil je actief deelnemer worden van Kwaliteit voor Ogen?

Mail info@kwaliteitvoorogen.nl of app 0263648048

Voordelen Kwaliteit voor Ogen
Kwaliteit voor Ogen is exclusief voor Centrop leden

  • Tenminste 24 advertenties per jaar op Facebook en Instagram met een link naar de deelnemende winkels.
  • Altijd de mogelijkheid die advertenties op je eigen Facebook pagina te delen en nog meer bereik te genereren.
  • Je winkel altijd bovenaan de winkel pagina’s zowel landelijk als regionaal en straks ook in de merkadvertenties van merken die je verkoopt.
  • Exposure op de sociale mediapagina’s van Kwaliteit voor Ogen waar we aandacht besteden aan de actief deelnemende winkels.