Morel Nederland
Maison MOREL en zijn drie collecties met elk hun eigen identiteit
Na het herontwerp van zijn visuele identiteit, heroverweegt Maison MOREL zijn aanbod en benadrukt het zijn legitimiteit en expertise. De 143 jaar Franse brillenfabrikant zet opnieuw een belangrijke stap door zijn aanbod te vereenvoudigen tot 3 collecties.
De collecties
Belofte van comfort
De collecties die voorheen bekend stonden als ÖGA, LIGHTEC en KOALI zijn nu gegroepeerd onder de “MOREL”-collectie, waarvan de belofte van comfort blijft behouden door het gebruik van gepatenteerde scharnieren zonder schroeven of veren, maar ook door ontwerpen die steeds technischer, trendy en innovatiever worden.
Morel biedt ook een volledig vernieuwde zonnebrillencollectie en ziet de toekomst van een 100% nieuw aanbod, met name de leesbrillen.
Toegankelijkheids belofte
NOMAD en MARIUS zullen nu deel uitmaken van de “M” collectie, gericht op een creatieve positionering. Deze lijn van brillen profiteert van een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en vertrouwt op een echt expertisegebied met een compleet aanbod. Het biedt modellen variërend van XS tot XL, ontwikkeld om aan ieders behoeften te voldoen.
Belofte van authenticiteit
Ten slotte is al het erfgoed en de knowhow van het Maison MOREL te vinden in “MARIUS MOREL”, dat een eerbetoon is aan de iconische modellen die de geschiedenis van het merk hebben gemaakt. De tijdloze en iconische modellen, die de frames van de 1880-collectie omvatten, zullen het rijke en authentieke verhaal van het bedrijf blijven vertellen.
Met deze 3 nieuwe segmenten bevestigt MOREL zijn positionering door zijn aanbod volledig te reorganiseren. Toch blijft het zijn passie voor innovatie, zijn creatieve vrijheid en zijn ongeëvenaarde knowhow behouden.
Meer weten over Morel? Neem contact met ons op via onderstaand formulier.