
Olympus Brilmode
"We zijn weer terug bij Centrop en dat voelt goed en vertrouwd"
Carola en haar man namen in 1996 Olympus Brilmode over in Gorinchem. "We maakten even een uitstapje en keerden begin 2024 terug naar Centrop. We moesten vaak lang wachten op leveringen, terwijl de producten gewoon op voorraad waren. In ons vak is een snelle levering essentieel, dus ik besloot terug te keren naar het vertrouwde, naar Centrop."
Carola en haar man namen Olympus Brilmode over van haar schoonouders, die de zaak in 1971 zijn gestart. "Het leukste aan het werken in onze winkel vind ik om ervoor te zorgen dat klanten tevreden zijn met de oplossing voor hun 'kijkprobleem' en dat ze blij zijn met hun nieuwe uitstraling. Het is heerlijk om 6 dagen in de week samen te werken met mijn man. Ik zou niets anders willen."
Bij de inkooporganisatie waarbij ze tot voor kort was aangesloten, was ze niet te spreken over de lange levertijden. "We moesten soms weken wachten op leveringen van lenzen die alleen nog bestickerd moest worden, terwijl de leverancier de lenzen gewoon op voorraad had. Gebrek aan communicatie gaf de doorslag mom weer terug te keren naar Centrop. Bij Centrop bestel je rechtstreeks bij de leverancier, maar profiteer je wel van inkoopvoordeel en diverse ondersteunende diensten. De communicatie verloopt ook veel prettiger. Het voelt goed en vertrouwd weer terug te zijn."
Carola Hup | Olympus Brilmode
